۱۳۹۳ خرداد ۲۵, یکشنبه

امام جمعه شمیرانات: فتنه یک سر بیشتر نداشت آن هم احمدی نژاد بود


امام جمعه شمیرانات: فتنه یک سر بیشتر نداشت آن هم احمدی نژاد بود



name %



امام جمعه شمیرانات را به خطبه‌های صریح و انتقادی‌اش می‌شناسند، او که زمانی از تریبون نماز جمعه انتقادهای تندی را روانه دولت اصلاحات می‌کرد، در دولت احمدی نژاد نیز عملکرد او و کابینه‌اش را بارها و بارها به نقد کشید. خطبه‌های انقادی حجت الاسلام محسن دعاگو به دولت احمدی نژاد بعد از انتخابات سال ۸۸ و حوادث آن بیش از همه مورد توجه اصلاح طلبان و رسانه‌های منتسب به آنان قرار گرفت و شیخ تبدیل به روحانی محبوب اصلاح گرایان شد.



این چهره روحانی که صبغه‌اش به جامعه روحانیت مبارز تهران بازمی‌گردد، نه تنها تاکید زیادی دارد که نه اصول‌گراست و نه اصلاح طلب بلکه معتقد است جامعه روحانیت و جامعه مدرسین و هر تشکل روحانی دیگر نباید وارد موضع‌گیری‌های سیاسی شوند و در دایره جناح‌بندی‌های سیاسی قرار گیرند. او از همین منظر نقدهایی را به تشکل متبوعش وارد می‌کند. او که خود زمانی مسئولیت بخش ایدئولوژیک حزب جمهوری اسلامی را عهده دار بوده است، می گوید گرچه امام حزب را قبول داشتند اما معتقد به آن نبودند که کشور با نگرش حزبی اداره شود.


از  امام جمعه شمیرانات درباره خاتمی و احمدی نژاد پرسیدیم، او گرچه نقدهایی را به تفکرات لبیرالیستی و سکولار اصلاح طلبان دارد  و معتقد است نشانه هایی از این تفکر را در گفتارهای خاتمی نیز می دیده است، اما می گوید اگر خاتمی نگاهش را اصلاح کند مرید او خواهد شد.


حجت الاسلام دعاگو اما دل پردردی از احمدی نژاد دارد، او را نه در حد ریاست جمهوری که متخصص در خ



امام جمعه شمیرانات: فتنه یک سر بیشتر نداشت آن هم احمدی نژاد بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر