۱۳۹۳ خرداد ۲, جمعه

پایان مرگبار خوشگذارنی مستانه 4 جوان/پسر 25 ساله در اتاق عمل جان داد


اخبار حوادث – پایان مرگبار خوشگذارنی مستانه ۴ جوان/پسر ۲۵ ساله در اتاق عمل جان داد



name %



رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی گفت : در اثر وقوع درگیری ناشی از مصرف مشروبات الکلی جوانی ۲۵ ساله به قتل رسید.



سرهنگ "صابر عباس زاده” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بنابر اعلام مسئولین بیمارستان ؛مبنی بر اینکه در اثر وقوع نزاع و درگیری یک نفر مصدوم به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال داده شده است عوامل انتظامی به محل مراجعه و مشاهده می نمایند شخصی به علت ضربات چاقو مصدوم و تحت درمان می باشد که در اثر شدت جراحات اقدامات پزشکی مثمر ثمر واقع نبوده و مصدوم در اتاق عمل فوت می نماید.

 

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی سه نفر را به مشخصات (ف – ی) ، (ج – ش) و (ر- ف) که مظنون به قتل بوده اند به کلانتری انتقال دادند و عوامل پلیس آگاهی به محل حادثه مراجعه و طی تحقیقات محلی دریافتند نامبردگان در حال استعمال مشروبات الکلی باهم درگیر شدند که (ف – ی) با چاقو (الف – ف) را مجروح نموده و از محل متواری شده اند.

 

این مقام انتظامی افزود: بر اساس اظهارات شاهدان و در پی بازجویی فنی کارآگاهان متهم (ف – ی) که در بازجوییهای عومل کلانتری منکر موضوع بود به ناچار لب به اعتراف گشوده و به قتل مقتول اقرار کرد. همچنین جسد توسط بازپرس ویژه قتل و پزشکی قانونی و اکیب تشخیص هویت فرستاده شد.

 

سرهنگ عباس زاده گفت: برابر اظهارات قاتل علت درگیری استعمال مشروبات الکلی توسط مقتول و دوستش "ج- ش "که یکی از اراذل اوباش می باشد بوده است که نامبردگان خودرو سواری دوست قاتل را گرفته بودند و از پس دادن آن خودداری می نمودند که قاتل به حمایت از دوستش با نامبردگان درگیر شده است.



گفتنی است، در این خصوص پرونده تشکیل و به دادسرا ارسال و متهمان با قرار قانونی صادره روانه زندان شدند.
اخبار حوادث – باشگاه خبرنگاران



 



 



پایان مرگبار خوشگذارنی مستانه 4 جوان/پسر 25 ساله در اتاق عمل جان داد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر