۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

فال امروز سه شنبه 30 اردیبهشت ۹۳ + فال حافظ


فال امروز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۳ + فال حافظ



name %



فال روز سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۳ + فال حافظ



طالع بینی و فال روزانه مجله اینترنتی صدای ایران ـ فال روز سه شنبه ۲۰ می ۲۰۱۴ + فال حافظ



کلیه فال ها به منظور سرگرمی شما در سایت قرار داده شده است امیدواریم شما نیز با همین دید به آنها نگاه کنید

فال ، فال امروز شما ، طالع بینی روزانه برای دیدن فال امروز خود ماه تولد خود را در فال مربوط به امروز ببینید.این صفحه همه روزه (حتی ایام تعطیل) تجدید می شود و شما میتوانید با مراجعه روزانه به همین صفحه، فال روزانه و دیگر اطلاعات ضروری مندرج را مشاهده نمایید.



 



فروردین:
اگر شما امروز می‌خواهید به کارهایی که باید انجام دهید تا موفقیت آینده شما تضمین شود فکر ‌کنید، پس الان وقتش است که که در زمان حال زندگی کنید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، پس حواستان نباید پرت شود. به صحبت‌های دیگران زیاد گوش ندهید، برای اینکه آنها از شما انتظارات غیر منطقی دارند. عمل کردن بر طبق استانداردهای خودتان مهم‌تر از تأمین کردن رضایت دیگران می‌باشد




فال حافظ
قدم منه به خرابات جز به شرط ادب که سالکان درش محرمان پادشهند

جناب عشق بلند است همتی حافظ که عاشقان ره بی‌همتان به خود ندهند

تعبیر :سست اراده نباش. دوستان صادق را بشناس. فریب و دو رنگی تو را از مقصود دور می کند. ساده اندیشی تو را گرفتار بلا خواهد کرد که رهایی از آن دشوار است. بنابراین تمام جوانب کار را با دقت بسنج تا فریب ظاهر ریاکاران را نخوری.


 



 



اردیبهشت:
شما امروز بین اعتقادات خود و عقایدی که بازخوردهای ناراحت کننده به دنبال دارد در جدال هستید. شما دوست ندارید چیزهایی که برایتان مهم هستند را قبول کنید، زیرا اگر شما به عقاید خود وابسته باشید آنها بخشی از شما می‌شوند. خوشبختانه توانایی تحلیل کردن و خونسردی شما می‌تواند بهتان کمک کند در عین حال که نقطه نظرات دیگران را هم قبول می‌کنید، راهی پیدا کنید که بتوانید به عقاید خود نیز پایبند بمانید.




فال حافظ
دل رمیده ما را که پیش می‌گیرد خبر دهید به مجنون خسته از زنجیر

حدیث توبه در این بزمگه مگو حافظ که ساقیان کمان ابرویت زنند به تیر

تعبیر :به آنچه داری قناعت کن. زندگی را با خوش بینی سپری کن و از لحظه لحظه ی آن استفاده کن. غم و اندوه خوردن برای چیز های بی فایده و بی اساس، کاری ابلهانه است. واقع بین باش و به دنبال خیالات بیهوده، خود را دچار رنج و عذاب نکن.



 




خرداد:
امروز یکی از دوستان نزدیک تان، ایرادات زیادی از شما می گیرد و ممکن است این حس به شما دست بدهد که بایکدیگر دعوا خواهید کرد! اما شما نباید اجازه بدهید که یک مسئله جزئی رشد کرده و به یک معضل تبدیل شود. از آغاز بحث های غیرضروری خودداری کنید. باید با خود تمرین کنید که در مواجهه با جر و بحث های بی فایده، کوتاه آمده و با گفتگو آنها را حل کنید.




فال حافظ



میل من سوی وصال و قصد او سوی فراق ترک کام خود گرفتم تا برآید کام دوست

حافظ اندر درد او می‌سوز و بی‌درمان بساز زان که درمانی ندارد درد بی‌آرام دوست

تعبیر :در دوستی فداکار و ثابت قدم هستی و وفای به عهد و پیمان را فراموش نمیکنی و این بسیار خوب است. با کمی تلاش به مقصود خود خواهی رسید. انتظار وفای به عهد از جانب دوستان را داری.



 




تیر:
امروز باخود فکر میکنید که نمی توانید شخصی قوی ولایق باشید و توانایی حل مشکلات را ندارید. درست در زمانی که فکرش را نمی کنید ممکن است راه حل مسئله ای را بیابید اما قبل از انجام آن، مطمئن شوید که این راه حل به دردتان می خورد!قلب خود را بگشایید و از تجربیات خود کمک بگیرید و اجازه دهید کمی زمان بگذرد و برای حل مشکل خیلی تلاش نکنید.هوشمندانه ترین کاری که می توانید امروز انجام دهید این است که به صحبت ها و احساسات نزدیکان تان گوش داده و آنها را تصدیق نمایید.




فال حافظ
سر و زر و دل و جانم فدای آن یاری که حق صحبت مهر و وفا نگه دارد

غبار راه راهگذارت کجاست تا حافظ به یادگار نسیم صبا نگه دارد

تعبیر :اگر می خواهی به موفقیت برسی خدا را فراموش نکن و با اعتدال و میانه روی زندگی کن. افراط و تفریط در کارها زندگی را دچار مخاطره خواهد کرد. دوستان با وفا و مهربان را فراموش نکن و به عهد و پیمان دوستی وفادار باش.



 




مرداد:
با وجود اینکه از شما انتظار می رود که یک برنامه برای خودتان طرح کرده و به همان نیز بچسبید، ولی امروز که در لحظه آخر تصمیم می گیرید که فکرتان را عوض کنید. امروز شاید یکی از دوستانتان که معمولا او را از قلم می انداختید به مهمانی دعوتتان کند! اما مثل اینکه امروز با تحویل سال نو خیلی دوست دارید که تجربه های جدید داشته باشید و حتی به جشنها و مهمانی هایی که قبلا در آنجا احساس راحتی نمی کردید هم شرکت کنید. پس از این تغییرات خوب لذت ببرید؛ چون فعلا زمان تصمیم گیری برای امور مهم اجتماعی فرا نرسیده است.




فال حافظ
پند حکیم محض صواب است و عین خیر فرخنده آن کسی که به سمع رضا شنید

حافظ وظیفه تو دعا گفتن است و بس دربند آن مباش که نشنید یا شنید

تعبیر :با دوستان مهربان خود صادق و بی ریا باش. هر کس را محرم اسرار خود قرار نده. به سخنان بزرگان و دوستان مطمئن گوش کن و از سختیها و رنج های روزگار مأیوس و نا امید نباش.



 




شهریور:
ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه‌ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی‌استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.




فال حافظ
حافظ از سرپنجه عشق نگار همچو مور افتاده شد در پای پیل

شاه عالم را بقا و عز و ناز باد و هر چیزی که باشد زین قبیل

تعبیر :شاهد مقصود از تو دور است. برای رسیدن به آن صبر و تحمل لازم است. پشتکار داشته باش و مأیوس نشو. کسی را دوست داری که باید برای رسیدن به او صداقت و صبر داشته باشی.



 




مهر:
اگر شما امروز وقت‌تان را الکی تلف نکنید، می‌توانید به همه تعهدات خود عمل کنید. متأسفانه شما سخت کار می‌کنید، فقط برای اینکه بفهمید چه کارهای دیگری هم می‌توانستید انجام دهید. لزومی ندارد آنقدر به گذشته خود برگردید، نگاه کردن به گذشته هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. فقط باید در زمان حال حضور داشته باشید و خودتان را برای تغییراتی که در پیش رو است آماده کنید.




فال حافظ
ترسم که روز حشر عنان بر عنان رود تسبیح شیخ و خرقه رند شرابخوار

حافظ چو رفت روزه و گل نیز می‌رود ناچار باده نوش که از دست رفت کار

تعبیر :حسرت گذشته را مخور. آنچه که از دست داده ای به زودی پیدا خواهد شد. مال و منال دنیوی زودگذر است و دائمی نیست. بهتر است که قانع باشی و زندگی آسوده و آرامی در پیش بگیری.



 




آبان:
امروز هم شما مثل همیشه سرتان شلوغ است. شاید شما از برنامه هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت هم نتوانید طبق برنامه ای که ریخته اید عمل کنید. با همه این احوال وقتی کاری را تمام می‌کنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینکه معمولاً کارتان را به درستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر کارهای کوچکی را به طور کامل انجام دهید، خیلی بهتر از این است که کارهای بزرگی را تقبل کرده و آنها را نیمه تمام رها کنید.




فال حافظ
بیا و از غبن این سالوسیان بین صراحی خون دل و بربط خروشان

ز دلگرمی حافظ بر حذر باش که دارد سینه‌ای چون دیگ جوشان

تعبیر :مراقب و مواظب باش تا دیگران از سادگی و صداقت تو سوء استفاده نکنند و فریب ظاهر دیگران را نخور. برای روبرو شدن با مشکلات، بهتر است عزم و اراده ای محکم داشته باشی. بهتر است قبل از هر کار، توانایی های خود را بشناسی و قدرت تحمل خود را آزمایش کنی.



 




آذر:
نکته مهمی که این روزها باید به آن توجه کنید این است که بتوانید روح و روان خود را به یک تعادل برسانید تا زندگی آرامی داشته باشید. این بدان معنی نیست که ارتباط تان را با دوستان و نزدیکان قطع کرده و تنها باشید بلکه فقط کافیست کمی افکار خود را متمرکز کرده و حواس پرت نباشید.اگر در مسیری هستید و احساس خستگی می کنید و میدانید که باید به آن مسیر ادامه بدهید، بهتر است کمی صبر کرده و استراحت کنید تا باتری هایتان شارژ بشود و درمقابل چالش های پیش رو، انرژی لازم را داشته باشید.




فال حافظ
پیر گلرنگ من اندر حق ازرق پوشان رخصت خبث نداد ار نه حکایت‌ها بود

قلب اندوده حافظ بر او خرج نشد کاین معامل به همه عیب نهان بینا بود

تعبیر :از اشتباهات گذشته پند بگیر. هر شکستی مقدمه ی پیروزی است. عقل و دانش تنها کافی نیست، بلکه تجربه و ایمان هم لازمه ی کار است. با توکل به خدا در کارها کوشش کن تا به هدف برسی.


 



 



دی:
یک دوستی قدیمی به دیدار شما خواهد آمد، دوستی که ممکن است شما را به یاد احساسات جریحه دار شده تان بیندازد! با این اتفاقات ممکن است امروز برای استفاده از تجربیات گذشته تان به مشکل برخورد کنید درحالیکه برای جلوگیری از فرورفتگی بیشتر در احساسات تان به آن تجربیات نیاز دارید.به یاد داشته باشید که می توانید سکوت کرده و به جهان درون خود سفر کنید و آرامش خود را بدست آورید.



 



فال حافظ
حافظ که ساز مطرب عشاق ساز کرد خالی مباد عرصه این بزمگاه از او

آیا در این خیال که دارد گدای شهر روزی بود که یاد کند پادشاه از او

تعبیر :برای رهایی از غم و اندوهی که دچار آن شده ای بهتر است که یک بار دیگر به اعمال و رفتار خود به دقت نگاه کنی تا نقطه ضعف خود را بفهمی. با اخلاص به کار خود ادامه بده و از خداوند کمک بخواه. مشورت با دوستان را فراموش نکن.



 



 



بهمن :
در آغاز سال جدید میلادی شما ناگهان علاقه مند شده اید که بالکل مسیر زندگی تان را تغییر دهید. خواه این تصمیمتان تداوم داشته باشد خواه نداشته باشد، شما از الان آماده آغاز کردن و جمع کردن اطلاعات جدید شده اید. خوشبختانه شما می توانید به سرعت مهارتهای تکنیکی کسب کنید و امروز بهترین زمان برای نشان دادن تیزهوشی تان به افراد دیگر است. اما فقط تیزهوشی کافی نیست؛ باید در مورد ایده های ناب خود خوب فکر کنید و بعد سعی کنید آنها را به واقعیت تبدیل کنید.


 



فال حافظ
چگونه شاد شود اندرون غمگینم به اختیار که از اختیار بیرون است

ز بیخودی طلب یار می‌کند حافظ چو مفلسی که طلبکار گنج قارون است

تعبیر :از دوری عزیزی در رنج و عذابی و آرزوی دیدن او را داری. صبر کن تا دوره ی هجران به سر آید. ارتباط خود را با او قطع نکن. مال و سرمایه ای را از دست داده ای. دوباره با کمی صبر آن را بدست خواهی آورد
.



 




اسفند:
امروز از دست کسی که دوستش دارید ناراحت خواهید شد. واکنش دادن به اتفاقی که برایتان رخ می دهد سخت است و از سوی دیگر شما نمیخواهید که طرف مقابل تان احساس کند که انسان ضعیفی هستید. با این وجود این ضعف و آسیب پذیری شما می تواند به یک شجاعت فوق العاده تبدیل شده و مشکلات پیش آمده را به هر نحوی برطرف کند.




فال حافظ
جرعه جام بر این تخت روان افشانم غلغل چنگ در این گنبد مینا فکنم

حافظا تکیه بر ایام چو سهو است و خطا من چرا عشرت امروز به فردا فکنم

تعبیر:حسرت گذشته را خوردن و غمگین بودن راه چاره ی تو نیست. اگر امروز دچار سختی و مشکلات شده ای تحمل خود را از دست نده. سختی های روزگار همچون باد گذران است. به لذت و ظواهر مادی تکیه نکن. با توکل به خداوند و عقل و خرد می توانی فردایی بهتر برای خودت درست کنی.



 


فال امروز سه شنبه 30 اردیبهشت ۹۳ + فال حافظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر