۱۳۹۳ خرداد ۴, یکشنبه

نامه توکلی برای تخلف 650 میلیون یورویی


نامه توکلی برای تخلف ۶۵۰ میلیون یورویی



name %



عضو کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس گفت: دیوان محاسبات رانت ۶۵۰ میلیون یورویی را تایید کرده است.



احمد توکلی در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، درواکنش به اظهارات نوبخت مبنی بر اینکه وزیر صنعت و معدن و تجارت پاسخ ابهامات را داده است و دولت به کسی رانت نداده،‌ گفت:‌ دیوان محاسبات رانت ۶۵۰ میلیون یورویی را تایید کرده است.


نماینده مردم تهران،‌ری،‌شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: رانت ۶۵۰ میلیون یورویی از سوی دیوان محاسبات تایید و پرونده آن به دادسرای دیوان ارجاع شده است و دولت باید به دادسرا پاسخگو باشد.


وی گفت: نامه ای به لاریجانی در پاسخ به نامه سیف و توضیحات وی درباره رانت ۶۵۰ میلیون یورویی نوشتم که امروز منتشر خواهد شد.


گفتنی است سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروزهیات دولت در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مبنی بر رانت ۶۵۰ میلیون یورویی گفت: با توجه به اینکه این موضوع در دی ماه ۹۲ یک بار در کمیسیون های اقتصادی مطرح شد و وزیر صنعت معدن و تجارت نیز در نامه ای به صورت مکتوب هم به کمیسیون ها و هم به ریاست مجلس جواب این ابهامات را داد و مستنداتش نیز موجود است و این موضوع که دولت به کسی رانت داده است به شدت تکذیب می شود.


نوبخت افزود: امروز در جلسه هیات وزیران از وزیر صنعت خواستیم که در این خصوص اقدام کند و پاسخ آن سئوالات و ابهامات را در اختیار همه رسانه ها قرار دهد. چون اگر قرار است ادعایی در خصوص رانت صورت بگیرد این دولت است که این ادعا را باید داشته باشد. 



اخبار اقتصادی – خانه ملت



نامه توکلی برای تخلف 650 میلیون یورویی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر