۱۳۹۳ خرداد ۵, دوشنبه

اخبار ورزشی - کدام آقازاده های ورزشی راهی جام جهانی برزیل می‌شوند؟


اخبار ورزشی – کدام آقازاده های ورزشی راهی جام جهانی برزیل می‌شوند؟name %



فرزند یکی از مدیران اسبق دستگاه ورزش که اتفاقا در دوران مدیریت پدرش بسیار هم جنجال ساز بود یکی از همین آقازاده هاست. او از جمله افرادی است که در اواسط کار پدرش حتی به خاطر برخی ابهامات مالی با مشکلات حقوقی مواجه شد. از جمله آقازاده های دیگر فرزندان برخی مسئولین کنونی فوتبال کشور است.



جام جهانی برزیل در حالی کمتر از ۲۰ روز دیگر در سرزمین قهوه کلید می خورد که جمعی از آقازاده های ورزشی به واسطه شرایط خاصی که دارند این مسابقات مهم را از نزدیک به نظاره خواهند نشست.


به گزارش خبرنگار پیام نو، شمارش معکوس برای اکران جام جهانی ۲۰۱۴ آغاز شده و تب و تاب سفر به برزیل به اوج خودش رسیده است. سفری سخت با هزینه های چند ده میلیونی که البته مشتریان خاص خودش را دارد.



جدا از تورهای مسافرتی که با قیمت های متفاوت آمادگی خودشان را برای اعزام هواداران تیم ملی به برزیل اعلام کرده اند، سفرهای شخصی نیز خودنمایی می کند. سفرهایی که به نظر می رسد بیشتر جنبه توریستی و سیاحتی دارد تا دیدن بازی های تیم ملی ایران در جام جهانی فوتبال! در بین مسافرانی که شخصا عزم سفر به برزیل کرده اند، نباید نام آقازاده های ورزشی را از قلم انداخت که به مانند اکثر تورنمنت های بزرگ ورزشی، اینبار نیز بار سفر بسته اند. آقازاده هایی که پای ثابت المپیک، بازی های آسیایی، جام ملت ها و جام های جهانی اخیر فوتبال بوده اند و شناسایی آن ها در کنار تیم های ملی چندان سخت و دشوار نیست.


سفر به برزیل، رزرو بهترین سوئیت هتل های چند ستاره و جستجو برای گشت و گذار در سواحل دیدنی، چند روز بعد از قرعه کشی جام جهانی و مشخص شدن شهرهای محل میزبانی بازی های تیم ملی ایران کلید خورد و گرفتن ویزا و البته بلیت های VIP نیز از طریق کانال های مرتبط جریان خودش را دنبال کرد تا آقازاده های ورزش بدون کوچکترین دغدغه و مشکلی برای آغاز جام بیستم لحظه شماری کنند. جامی که بهترین فرصت را برای اضافه کردن برزیل به کلکسیون های سفرهای ورزشی گذشته آن ها بوجود آورده است.


عدم حضور در تورهای مسافرتی و سفر شخصی به برزیل اغلب به این دلیل انجام می شود که آقازاده های ورزش هیاهو و سروصدایی را متوجه خودشان نبینند و احیانا هم اگر مشکلی مشابه با آنچه در سفرهای گذشته و از جمله جام ملت های قطر اتفاق افتاد، بدون حاشیه ای به کشور بازگردند!


فرزند یکی از مدیران اسبق دستگاه ورزش که اتفاقا در دوران مدیریت پدرش بسیار هم جنجال ساز بود یکی از همین آقازاده هاست. او از جمله افرادی است که در اواسط کار پدرش حتی به خاطر برخی ابهامات مالی با مشکلات حقوقی مواجه شد. از جمله آقازاده های دیگر فرزندان برخی مسئولان کنونی فوتبال کشور است. برخی از این آقازاده ها کم و بیش به واسطه جایگاه پدران شان گاه گاهی سرکی به فوتبال کشور می کشند و برخی هم کم حاشیه تر و چندان اهل ورود به فوتبال نیستند.


با این حال باید نشست و دید که با نزدیک شدن به زمان جام جهانی کدام یک از آقازاده های دیگر بلیط برزیل را در جیب داشته و راهی سرزمین قهوه خواهند شد.



اخبار ورزشی – پیام نو



 



اخبار ورزشی - کدام آقازاده های ورزشی راهی جام جهانی برزیل می‌شوند؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر