۱۳۹۳ خرداد ۳, شنبه

فال امروز شنبه 3 خرداد ۹۳ + فال حافظ


فال امروز شنبه ۳ خرداد ۹۳ + فال حافظ



 



name %فال روز شنبه ۳ خرداد ۹۳ + فال حافظ



طالع بینی و فال روزانه مجله اینترنتی صدای ایران ـ فال روز شنبه ۲۴ می ۲۰۱۴ + فال حافظ



کلیه فال ها به منظور سرگرمی شما در سایت قرار داده شده است امیدواریم شما نیز با همین دید به آنها نگاه کنید

فال ، فال امروز شما ، طالع بینی روزانه برای دیدن فال امروز خود ماه تولد خود را در فال مربوط به امروز ببینید.این صفحه همه روزه (حتی ایام تعطیل) تجدید می شود و شما میتوانید با مراجعه روزانه به همین صفحه، فال روزانه و دیگر اطلاعات ضروری مندرج را مشاهده نمایید.



 



فال روزانه متولدین فروردین:
گام‌های ناپایدار و پریشانی که تا کنون داشتید باید امروز آرام شوند. حس کنجکاوی‌تان شما را تحریک می‌کند تا پاسخ تمام سئوال‌هایی را که در ذهن خود دارید پیدا کنید. به جای اینکه مشتاق یاد گرفتن هرچیزی که می‌بینید باشید، روی آن مسائلی تمرکز کنید که نقش اساسی در زندگی شما ایفا می‌کنند. تسلیم ملال و سستی نشوید؛ اهل عمل باشید و کارهای ناتمامی را که مربوط به محل کار یا خانه‌تان است را شناسایی و به پایان برسانید.
حافظ:
چه شود گر من و تو چند قدح باده خوریم باده از خون رزان است نه از خون شماست

این چه عیب است کز آن عیب خلل خواهد بود ور بود نیز چه شد مردم بی‌عیب کجاست

تعبیر:همه ی سیاهی ها و تباهی ها از بین خواهد رفت. از دوستان ریاکار در رنج و عذاب به سر می بری اما با صداقت و صفای دل و ایمان، زندگی خوبی خواهی داشت


 



فال روزانه متولدین اردیبهشت:
امروز دوست ندارید مرتکب هیچ اشتباهی شوید. شما نمی‌خواهید کاری انجام دهید که فرصت شادمانی را از شما بگیرد. متاسفانه وقتی که تلاش می‌کنید تا اسباب راحتی دیگری را فراهم کنید ممکن است زیاده از حد کوشش کنید. در کار خود اغراق نکنید؛ چرا که باعث می‌شود دیگران این کار شما را به عنوان راهی بدانند که می‌خواهید از مسائل واقعی و جدی زندگی فرار کنید.
حافظ:
ماییم و آستانه عشق و سر نیاز تا خواب خوش که را برد اندر کنار دوست

دشمن به قصد حافظ اگر دم زند چه باک منت خدای را که نیم شرمسار دوست

تعبیر:زندگی بر وفق مراد و آرزویت می چرخد. خبر های خوشی را خواهی شنید که زندگی تو را دگرگون می کند. از طعنه ی دشمن بیمی به دل راه نده.



 



فال روزانه متولدین خرداد:
ممکن است امروز مایل باشید که کسی به شما توجه نکند و از چشم همه پنهان باشید، اما در مسیری که می روید ممکن است توجه همگان را به طور مستقیم به سوی خود جلب کنید.‌ این حس عجیبی که دارید به این دلیل است که که فکر میکنید وقتی در یک جمع قرار میگیرید یک فرد بی دست و پا هستید! تعادل به یک موضوع و مشکلی که داشتید بازخواهد گشت. بهتر است به یک مکانی که احساس خوب و راحت بودن می کنید بروید.
حافظ:
یا رب آن زاهد خودبین که بجز عیب ندید دود آهیش در آیینه ادراک انداز

چون گل از نکهت او جامه قبا کن حافظ وین قبا در ره آن قامت چالاک انداز

تعبیر:از لحظه های عمر بهره ی کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز به هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. خانواده ی خوبی داری. رنج و زحمت دنیا را بیهوده برای خود به وجود نیاور


 



فال روزانه متولدین تیر:
هرچند که این روزها نگران انتقادهایی هستید که از شما می شود، اما نیازی نیست که بخواهید خودتان را به دیگران ثابت کنید. شما که شایستگی خود را به هر نحوی که شده است نشان دهید.شور و اشتیاق شدیدی که دارید با مقاومت روبرو شده و احساسات تان به حالت تعادل باز می گردد. حتی اگر اینطور به نظر رسید که شخصی به عمد راه رسیدن به هدف را برای شما مسدود کرده است، باید بدانید که بهتر است زیرک بوده و با تفکر موانع را پشت سر بگذارید و بدانید که برای غلبه کردن بر موانع نیازی نیست که انرژی زیادی را مصرف کنید.
حافظ:
شبان وادی ایمن گهی رسد به مراد که چند سال به جان خدمت شعیب کند

ز دیده خون بچکاند فسانه حافظ چو یاد وقت زمان شباب و شیب کند

تعبیر:تا زمانی که اراده ی خود را محکم نکنی به مقصود نخواهی رسید. امید به خداوند تو را یاری خواهد کرد. شک و تردید را از دل خود بیرون کن. هرچه پیش آید خیر تو در آن است


 



فال روزانه متولدین مرداد:
امروز قدرت و توانایی زیادی بدست خواهید آورد و می توانید کارهای زیادی را به راحتی انجا دهید. با این نیرویی که دارید وسوسه می شوید که در کنار کار کردن مدتی نیز تفریح کنید اما این یک ایده خوب برای ارضاء نیروی اضافی خود نمی باشد. برای معضل و مشکلی که دارید کسی را مقصر ندانید و فقط عواقب کاری که انجام می دهید در نظر گرفته و کاری که احساس بهتری به شما می دهد را انجام دهید.
حافظ:
بر در میخانه عشق ای ملک تسبیح گوی کاندر آن جا طینت آدم مخمر می‌کنند

صبحدم از عرش می‌آمد خروشی عقل گفت قدسیان گویی که شعر حافظ از بر می‌کنند

تعبیر:دروغ و فریب، عاقبت انسان را رسوا می کند. صفا و صداقت در کارها باعث پیشرفت انسان می شود. مراقب وسوسه ی دشمنان نابکار باش. هوا و هوس را از خود دور کن که تو را به کجراهه می کشاند


 



فال روزانه متولدین شهریور:
مدتی است که درمورد احساسات و عواطفی که دارید دچار سردرگمی شده اید بطوریکه از نظر احساسی یک روز کاملا در اوج هستید و روز بعد خسته و بی حوصله! همین موضوع شما را ناامید کرده و چشم اندازی که برای خود ترسیم کرده بودید را نمی توانید براحتی ببینید.
حافظ:
حباب را چو فتد باد نخوت اندر سر کلاه داریش اندر سر شراب رود

حجاب راه تویی حافظ از میان برخیز خوشا کسی که در این راه بی‌حجاب رود

تعبیر:عاقبت اندیش باش. به پیروزی های زودگذر اکتفا نکن. قدری به توانایی های خود فکر کن. به اندازه ی تاب و توان خود مسئولیت پذیر باش. غرور و نخوت بدترین دشمن تو است.


 



فال روزانه متولدین مهر:
امروز به فکر ریسک کردن و بواسطه آن، تغییر دادن یک سری مسائل هستید. از وعده هایی که به شما داده اند و برآورده نشده خسته اید و همین موضوع برروی رفتار و تعهداتی که دارید تاثیر گذاشته است. با تمام این اتفاقات اجازه ندهید که ناامیدی زندگی شما را در بر بگیرد چرا که هم اینک با یک بحران عاطفی روبرو هستید و باید فاکتورهایی به زندگی خود اضافه کنید تا کیفیت زندگی تان بالا رفته و از آن لذت ببرید. با بی حوصلگی مبارزه کنید و منتظر زمانی برای شروع مجدد بمانید.
حافظ:
حافظ ز دیده دانه اشکی همی‌فشان باشد که مرغ وصل کند قصد دام ما

دریای اخضر فلک و کشتی هلال هستند غرق نعمت حاجی قوام ما

تعبیر:به زودی به آرزوی خود خواهی رسید. عشق و محبت و دوستی با مردم را فراموش نکن. با عشق و محبت می توانی سختی ها را از بین ببری و بر مشکلات چیره شوی. غم ایام را هیچ بدان زیرا همیشگی و پایدار نیست.


 



فال روزانه متولدین آبان:
امروز گویی که همه احساس می‌کنند پریشان شده اند، و اما برعکس شما حس می‌کنید از عقل سلیمی‌برخوردارید! اما حالا که بهرام یعنی سیاره بخت شما به طرز احمقانه ای با اورانوس پیوند خورده است، شاید دوباره بهترین قضاوت را در مورد واقعیت نداشته باشید. حتی شاید توجه نکرده باشید که برخلاف جریان آب شنا می‌کنید، چرا که امروز باور کرده اید که دارای قدرتهای فوق‌العاده هستید! با این حال درنظر گرفتن این که می‌توانید به طور جادویی از قوانین جهان مادی فرار کنید طرز فکر عاقلانه ای نیست. قوانین را نه فقط به خاطر اینکه مجبور هستید، بلکه به انتخاب خودتان برگزینید.
حافظ:
حدیث از مطرب و می گو و راز دهر کمتر جو که کس نگشود و نگشاید به حکمت این معما را

غزل گفتی و در سفتی بیا و خوش بخوان حافظ که بر نظم تو افشاند فلک عقد ثریا را

تعبیر:در زندگی با خیال راحت و آسوده زندگی کن و به آنچه داری راضی و خشنود باش و حریص نباش زیرا حرص و آز سرانجام رسوایی و بدنامی به بار می آورد. با پیران و بزرگان مشورت کن و از تجربه های آنان استفاده کن


 



فال روزانه متولدین آذر:
اگرچه شما از موقعیتی که در آن قرار دارید خشنود و راضی نیستید، با این وجود آماده اید که برای لحظاتی دست از جنگ و ستیز بردارید و همه چیز را آسان بگیرید. متاسفانه، ممکن است شرایط با شما همراهی نکنند، به این ترتیب شما نیاز خواهید داشت که به فکر حل مشکلات و مسائل غیر قابل انتظار باشید. علاوه بر این، شما اکنون می‌توانید یک پیشرفت اساسی در کارتان داشته باشید. پس یک نفس عمیق کشیده و گام محکمی‌برای آغاز روز خود بردارید.
حافظ:
نشان موی میانش که دل در او بستم ز من مپرس که خود در میان نمی‌بینم

من و سفینه حافظ که جز در این دریا بضاعت سخن درفشان نمی‌بینم

تعبیر:بهتر است در کاری که در پیش گرفته ای تجدید نظر کنی و با تأمل و تعمق بیشتر به آن بپردازی تا بتوانی به نتیجه ی مطلوب دست پیدا کنی. بیهوده به خاطر کاری که حاصلی ندارد، خود را به دردسر مینداز.



 



فال روزانه متولدین دی:
ممکن است شما واقعا قادر باشید که یک تغییر ناگهانی را که امروز اتفاق می‌افتد پیش بینی کنید و در این زمان است که مقاومت در برابر یک تغییر غیر قابل اجتناب را رها می‌کنید. اگر اخیرا ترس از شکست داشته اید، بدانید که ممکن است آنها شما را از دیدن جنبه‌های مثبت اتفاقات روزمره و کاری بازمی‌دارند. اما این نیروی خوبی است برای سیر در ناشناخته‌ها و راهی که شما بدان وسیله آینده خود را تصور می‌کنید تاثیر زیادی بر خلاقیت شما دارد.
حافظ:
همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم

بود که لطف ازل رهنمون شود حافظ وگرنه تا به ابد شرمسار خود باشم

تعبیر:زندگی فراز و نشیب بسیار دارد. نه در روز های بد نا امید و مأیوس باش، نه در روزهای خوشی مغرور و خودبین. اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. زندگی ارزش آن را ندارد به خاطر آن خانواده و دوستان خود را مورد آزار قرار دهی.


 



فال روزانه متولدین بهمن :
امروز شما بیشتر از همیشه از درون خود آگاهی دارید . اما برای تان سخت است که آنچه را که می‌دانید توصیف کنید به خاطر اینکه عطارد پیوند دهنده نشان شما را ترک می‌کند- و شما احساس پیچیدگی و در هم ریختگی می‌کنید. تا بحال خردمندانه در اوج بازی تان بودید با این وجود به نظر می‌رسد اکنون زمام امور از دست تان رها شده است. عصبی نشوید؛ شما هیچ چیز مهمی را از دست نداده‌اید. در عوض این توانایی را بدست آورده‌اید که آرام باشید و کاری را که شروع کرده بودید به پایان برسانید قبل از اینکه کارتان را به دیگری بسپارند.
حافظ:
هر چند بردی آبم روی از درت نتابم جور از حبیب خوشتر کز مدعی رعایت

عشقت رسد به فریاد ار خود به سان حافظ قرآن ز بر بخوانی در چارده روایت

تعبیر:در زندگی آنچنان که شایسته تو است به مقامی نرسیده ای و از بی چشم و رویی ناکسان در عذابی. هدف و مقصود از تو دور نیست به شرط آنکه صداقت و درستی را رها نکنی و به لطف خداوند و هنر و علم خود ایمان داشته باشی. سرگردانی و هراس و نا امیدی را از خود دور بگردان که در غیر اینصورت به بن بست خواهی رسید.


 



فال روزانه متولدین اسفند:
این روز هفته معمولاً برای شما روزی فوق‌العاده به حساب می‌آید. شما در حالیکه دنبال ماجراجویی می‌روید می‌خواهید بدانید در آینده چه اتفاقی می‌افتد. اما آنقدر در آینده زندگی نکنید که آنچه در حال حاضر پیرامونتان اتفاق می‌افتد را فراموش کنید. زمانی را با خانواده و دوستان گذراندن تنها راهی است که می‌تواند ذهن شما را دوباره در لحظه حال متمرکز کند.
حافظ:
دل و دینم دل و دینم ببرده‌ست بر و دوشش بر و دوشش بر و دوش

دوای تو دوای توست حافظ لب نوشش لب نوشش لب نوش

تعبیر:آرام و قرار داشته باش. در راه عشق صبور و شکیبا باش و نا امیدی را از خود دور کن. به زودی به مقصود و آرزوی خود می رسی.



فال امروز شنبه 3 خرداد ۹۳ + فال حافظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر