۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۳, سه‌شنبه

فال امروز سه شنبه ۲3 اردیبهشت ۹۳ + فال حافظ


فال امروز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۳ + فال حافظ



name %



فال روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۳ + فال حافظ



طالع بینی و فال روزانه مجله اینترنتی صدای ایران ـ فال روز سه شنبه ۱۳ می ۲۰۱۴ + فال حافظ



کلیه فال ها به منظور سرگرمی شما در سایت قرار داده شده است امیدواریم شما نیز با همین دید به آنها نگاه کنید

فال ، فال امروز شما ، طالع بینی روزانه برای دیدن فال امروز خود ماه تولد خود را در فال مربوط به امروز ببینید.این صفحه همه روزه (حتی ایام تعطیل) تجدید می شود و شما میتوانید با مراجعه روزانه به همین صفحه، فال روزانه و دیگر اطلاعات ضروری مندرج را مشاهده نمایید.



 



فال روز متولدین فروردین:
امروز دست خط شما روی دیوار خواناتر و خواناتر می شود و شاید آنچه می خوانید را دوست نداشته باشید فشاری که بهتان اعمال می شود بیشتر شده و مجبورتان می کند در موقعیت دشواری قرار بگیرید. شما می خواهید با افکار خود آزاد و راحت باشید، و حتی اگر عدم تمایل شما برای باز کردن سفره دلتان تبدیل به شور و اشتیاق شود باز شرایط جدید ایجاب می کند سکوت اختیار کنید. حتی اگر تصمیم گرفته اید استراتژی ثابت و مشخصی پیدا کنید، وقتی که مشکلات از راه های مختلفی که انتظارش را ندارید تغییر می کنند، شما نیز از عوض کردن افکارتان هراس نداشته باشید.
فال حافظ
فریب دختر رز طرفه می‌زند ره عقل مباد تا به قیامت خراب طارم تاک

به راه میکده حافظ خوش از جهان رفتی دعای اهل دلت باد مونس دل پاک

تعبیر :در زندگی، تکرو و منزوی نباش. در زندگی اجتماعی به وجود دوستان و همراهان نیاز خواهی داشت. به دیگران کمک کن تا در صورت نیاز به یاری تو بشتابند. از زندگی لذت ببر و خود را گرفتار غم های بیهوده نکن.


 



فال روز متولدین اردیبهشت:
تازگیها بیش از پیش دوست دارید که با مجموعه مشکلات بیرونی پیش رفته و همراه شوید، بخصوص اگر این مشکلات خارج از کنترل شما باشند. اما حالا که واقعیت کم کم به ذهن شما رخنه می کند نگرانی اندک شما تبدیل به ناامیدی محض می شود. متاسفانه این شرایط از آنچه شما انتظار دارید بدتر است. و خوشبختانه به احتمال زیاد شرایط آنقدر که شما فکر می کردید بد نیست! پس قدمهایی حساب شده بردارید تا بتوانید دوباره در مسیر درست قرار بگیرید. اما حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه اوضاع از اینی که هست بدتر می شود.
فال حافظ
حافظ به زیر خرقه قدح تا به کی کشی در بزم خواجه پرده ز کارت برافکنم

تورانشه خجسته که در من یزید فضل شد منت مواهب او طوق گردنم

تعبیر :در حسرت روزگار خوش گذشته هستی اما از غصه خوردن و حسرت کشیدن چه سود؟ بهتر است بر قابلیت ها و توانایی های خود تکیه کنی و دوباره از صفر شروع کنی تا آرزوهای تو محقق شوند.



 



فال روز متولدین خرداد:
امروز حس تعاون و همکاری و خلاقیت دارید.اگر با افرادی که آن ها را خوب می شناسید،معاشرت کنید،این احساس را بیشتر حس می کنید.اگر کسی بیمار باشد از او پذیرایی می کنید.
فال حافظ
خدا را چون دل ریشم قراری بست با زلفت بفرما لعل نوشین را که زودش باقرار آرد

در این باغ از خدا خواهد دگر پیرانه سر حافظ نشیند بر لب جویی و سروی در کنار آرد

تعبیر :زندگی را سهل و آسان بگیر. دوستان خود را فراموش نکن و تکبر و خودپسندی را رها کن. با دوستان با مروت و مهربانی رفتار کن. از طعنه و سرزنش دوستان بپرهیز.


 



فال روز متولدین تیر:
شما در حالیکه باور کرده اید تمام جوابها در مورد سوالهای زندگی را می دانید! ناگهان به سرعت می فهمید که اطلاعات خیلی زیادی را از دست داده اید و روند فکر شما چیز خیلی خارق العاده ای نیست!! قبول کنید؛ بین دانستن حقایق و توانایی برای داشتن دیدگاه واضحی نسبت به آینده تفاوتهای خیلی زیادی است. باهمه این احوال بدون توجه به اینکه شما چقدر باهوش هستید هنوز راه هایی برای پیشرفت کردن هست.
فال حافظ
مرغ زیرک نزند در چمنش پرده سرای هر بهاری که به دنباله خزانی دارد

مدعی گو لغز و نکته به حافظ مفروش کلک ما نیز زبانی و بیانی دارد

تعبیر :فریب ظواهر زیبا را مخور. در زندگی به دنبال کمال و سیرت زیبا باش. با هر کسی مشورت نکن. فقط دوستان واقعی را محرم اسرار بدان. مغرور نباش. به نصایح دوستان گوش کن.


 



فال روز متولدین مرداد:
مثل اینکه امروز پنهان کردن عصبانیت و خشم برای شما از ابراز کردن احساس واقعی تان راحت تر باشد. شاید می ترسید که وقتی شروع به حرف زدن کردید دیگر نتوانید جلوی خودتان را بگیرید! بنابراین ظاهرا اصلا حرف نزدن مطمئن تر است. متاسفانه اگر احساسات منفی نهفته در وجودتان تبدیل به خشم و عصبانیت شود روزهای آینده روابط و تعاملاتتان در محل کار پیچیده و بغرنج می شود. بنابراین بهتر است بر ترسهایتان غلبه کرده و در مورد حقایق پنهانی وجودتان صحبت کنید.
فال حافظ
به گیسوی تو خوردم دوش سوگند که من از پای تو سر بر نگیرم

بسوز این خرقه تقوا تو حافظ که گر آتش شوم در وی نگیرم

تعبیر :دل به دریا زده ای و بی محابا پیش می روی و خود را به تقدیر سپرده ای. بهتر است که کمی دقت کنی و با تعمق و تعقل به کار خود بپردازی تا موجب ندامت و پشیمانی نشوی.


 



فال روز متولدین شهریور:
سعی کنید در مورد مشکلات کاری خودتان را اذیت نکنید اجازه دهید خودش درست شود. شما می دانید که درست می گویید و اگر دیگران نمی توانند حقایق را بپذیرند، شما باید تحمل کنید. آن قدر اعتماد به نفس بالایی دارید که می توانید همه اطرافیان را وادار کنید مانند شما فکر کنند. تنها مشکلی که دارید مقاومت آنها است که آن نیز به زودی تمام می شود
فال حافظ
بر تو گر جلوه کند شاهد ما ای زاهد از خدا جز می و معشوق تمنا نکنی

حافظ ا سجده به ابروی چو محرابش بر که دعایی ز سر صدق جز آن جا نکنی

تعبیر :مراقب رفتار و اعمال خود باش و در تصمیم های خود اندیشه و تعمق بیشتری داشته باش تا نادم و پشیمان نشوی. به کسانی که به تو احتیاج دارند، کمک کن و از آنان مراقبت کن تا در هنگام نیاز، خود را تنها و بی کس احساس نکنی.


 



فال روز متولدین مهر:
مدتی است که یک نفر در محل کار روی نقاط ضعف شما دست گذاشته است. عاقلانه ترین حرکت شاید این باشد که به مسیر و جهت دیگری نگاه کرده و خودتان را از هر برخوردی که سبب ایجاد روابط ناسالم می شود کنار بکشید. اما به احتمال زیاد شما قادر نخواهید بود که دلخوری و رنجشتان را پنهان کنید. خوشبختانه شما می توانید با تغییر سمت دادن عصبانیتتان به سمت همدلی و دلسوزی از این شرایط سخت بیرون بیایید. کمی عشق و درک کردن دیگران از جانب شما تا مدتهای طولانی تاثیرگزار خواهد بود.
فال حافظ
گر جان بدهد سنگ سیه لعل نگردد با طینت اصلی چه کند بدگهر افتاد

حافظ که سر زلف بتان دست کشش بود بس طرفه حریفیست کش اکنون به سر افتاد

تعبیر :مسئولیتی که بر دوش گرفته اید بیش از اندازه ی توان و طاقت شماست. بهتر است که اعتدال در کارها را فراموش نکنید. در هر کاری صداقت را پیشه کن تا بتوانی به موفقیت دست پیدا کنی. با اطرافیان، با حیله و فریب رفتار نکن که این بسیار بد است و نتیجه ی منفی به دنبال دارد.


 



فال روز متولدین آبان:
مایلید از روی محبت و با مهربانی سر به سر اطرافیانتان بگذارید و با آنها شوخی کنید، اگر تصور میکنید که شخصی را با شوخی های بی غرض خود رنجانده و دلخور کرده اید خیلی زود اقدام به عذر خواهی کنید.
فال حافظ
بر برگ گل به خون شقایق نوشته‌اند کان کس که پخته شد می چون ارغوان گرفت

حافظ چو آب لطف ز نظم تو می‌چکد حاسد چگونه نکته تواند بر آن گرفت

تعبیر :غم های زندگی را بر خود آسان بگیر. با هنر و دانش خود می توانی راه تازه ای در زندگی باز کنی. از فتنه های روزگار ناراحت نشو زیرا دائمی و همیشگی نیستند و به زودی جای خود را به راحتی و آسودگی می دهند.


 



فال روز متولدین آذر:
امروز نیازها و احتیاجات شما خیلی افزایش پیدا کرده است. خوشبختانه شما با کمک خواستن از دیگران برای رسیدن به خواسته هایتان مشکلی ندارید. باهمه این احوال اگر اگر زیادی تقاضا داشته باشید شاید به دردسر بیفتید. یا حتی اگر حرفی نزنید باز هم شاید ناامید و مایوس شوید؛ چراکه می خواهید بیشتر از آن چیزی که دریافت کرده اید بگیرید! اما الان وقت خوبی برای زیاد فشار آوردن به همکار و یا دوستتان نیست.
فال حافظ
چو ذکر خیر طلب می‌کنی سخن این است که در بهای سخن سیم و زر دریغ مدار

غبار غم برود حال خوش شود حافظ تو آب دیده از این رهگذر دریغ مدار

تعبیر :دنیا را سخت نگیر. همه ی کارها، راحت و آسان رو به راه می شود اما سعی و کوشش هم لازم است. بهتر است امیدوار باشی و با اراده ای محکم به راه خود ادامه دهی.


 



فال روز متولدین دی:

امروز شما می خواهید یک پیشرو یا فرمانده در بین اعضا خانواده و دوستان خود باشید، هرچند ممکن است کمی خنده دار به نظر برسد اما به هرحال امروز شما بسیار پر انرژی هستید. با اینکه می خواهید همه به شما توجه کنند اما این نکته را فراموش نکنید که حضور مریخ در کنار ماه باعث خشونت شما خواهد شد، بنابراین هنگام گفتگو و صحبت، آرامش داشته و درخواست هایتان را با نرمی بیان نمایید. برای بدست آوردن انرژی و آرامش بهترین راه حل گوش دادن به موسیقی آرامش بخش است اما مراقب باشید که صدای موسیقی شما، باعث دلخوری دیگران نشود.


 



فال حافظ
می خورد خون دلم مردمک دیده سزاست که چرا دل به جگرگوشه مردم دادم

پاک کن چهره حافظ به سر زلف ز اشک ور نه این سیل دمادم ببرد بنیادم

تعبیر :خود را گرفتار غم و محنت می بینی و از روزگار گله و شکایت داری. خود را در عشق شکست خورده می بینی. اینها همه نشانه های یأس است. زندگی به پایان نرسیده است. یأس و ناامیدی را از خود دور کن. پایان شب سیاه، سپیدی روز است.



 



فال روز متولدین بهمن :
امروز خیال پردازی شما آنچنان از حقیقت دورتان می کند که به راحتی نمی توانید راه برگشت را پیدا کنید!! اما در حالیکه به دنبال راه برگشت به جایگاه قبلی خود می باشید و فکرتان را به کار می اندازید، سرسختی شما بهتان کمک می کند. عجیب اینکه شما بزرگترین کیفر و مجازات برای خودتان هستید! بنابراین هرکاری که لازم است را انجام دهید تا از افکار و اعتقادات اشتباهتان که فکر می کنید خوب است بیرون بیایید. تا موقعی که از قرارگیری تان در مسیر درست مطمئن نشده اید، لازم است چندین بار مسیر خود را عوض کنید.
فال حافظ
نجوید جان از آن قالب جدایی که باشد خون جامش در رگ و پی

زبانت درکش ای حافظ زمانی حدیث بی زبانان بشنو از نی

تعبیر :به آرزو و مراد خود خواهی رسید به شرط آنکه نا امید و مأیوس نباشی. از دوستی گله و شکایت داری. بهتر است که صبور باشی و با رفتار خود اعتماد او را جلب کنی. با دوستان مشفق درددل و مشورت کن و بار مشکلات را به تنهایی تحمل نکن.


 



فال روز متولدین اسفند:
امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و آگاهانه ایجاد کنید.
فال حافظ
دیدیم شعر دلکش حافظ به مدح شاه یک بیت از این قصیده به از صد رساله بود

آن شاه تندحمله که خورشید شیرگیر پیشش به روز معرکه کمتر غزاله بود

تعبیر:به زودی شاهد بخت و مقصود را در آغوش می کشی و مزد رنج و زحمات خود را خواهی گرفت. با مهر و محبت می توانی زندگی راحت و آسوده ای داشته باشی. هیچ چیز بهتر از صداقت و یکرنگی نیست.



 


فال امروز سه شنبه ۲3 اردیبهشت ۹۳ + فال حافظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر