۱۳۹۳ خرداد ۴, یکشنبه

فال امروز یکشنبه 4 خرداد ۹۳ + فال حافظ


فال امروز یکشنبه ۴ خرداد ۹۳ + فال حافظ



 



name %فال روز یکشنبه ۴ خرداد ۹۳ + فال حافظ



طالع بینی و فال روزانه مجله اینترنتی صدای ایران ـ فال روز یک شنبه ۲۵ می ۲۰۱۴ + فال حافظ



کلیه فال ها به منظور سرگرمی شما در سایت قرار داده شده است امیدواریم شما نیز با همین دید به آنها نگاه کنید

فال ، فال امروز شما ، طالع بینی روزانه برای دیدن فال امروز خود ماه تولد خود را در فال مربوط به امروز ببینید.این صفحه همه روزه (حتی ایام تعطیل) تجدید می شود و شما میتوانید با مراجعه روزانه به همین صفحه، فال روزانه و دیگر اطلاعات ضروری مندرج را مشاهده نمایید.



 



فروردین:
امروز یک ناراحتی و مشکل کوچک در خانه شما را از انجام دادن مسئولیت‌های شغلی‌تان دور می‌کند. اما موقعیت‌های شغلی شاید به شما فرصت و زمان کافی ندهد که به مسائل شخصیتان بپردازید. ماه در چهارمین خانه شما یعنی خانه امنیت و آسایش می‌تواند مسائل اصلی و بنیادی شما را تغییر بدهد. اگر شما یک بار خودتان را با اتفاقات پیش آمده هماهنگ کنید، همه چیز راحت‌تر تغییر می‌کند.
حافظ:
نرگس مست نوازش کن مردم دارش خون عاشق به قدح گر بخورد نوشش باد

به غلامی تو مشهور جهان شد حافظ حلقه بندگی زلف تو در گوشش باد

تعبیر:در هر کار اعتدال و میانه روی را پیشه کن. تکبر و غرور را رها کن تا راهی تازه پیش پای تو گشوده شود. دوستی به تو خیانت و از سادگی و صداقت تو سوء استفاده کرده است. بهتر است واقع بین و امیدوار باشی و زیرکی و هوشیاری را از دست ندهی

اردیبهشت:
ممکن است شما حاضر نباشید که امروز در مواجهه با دیگری کوتاه بیایید،‌ حتی اگر این کار روشی نباشد که شما تاکنون داشته اید. شما احساس می‌کنید که دیگر هیچ راه برگشتی ندارید. انگار که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارید و مایلید که برای ایستادن پای عقاید و باورهای خود دست به هر کاری بزنید. بی شک این کار قابل ستایش است، اما اطمینان پیدا کنید که فرضیه اخیرتان آنقدر مهم هست که قبل از اینکه خود را به خطر بیندازید فکر کنید که در قبال آن چه بدست می‌آورید.
حافظ:
دوران همی‌نویسد بر عارضش خطی خوش یا رب نوشته بد از یار ما بگردان

حافظ ز خوبرویان بختت جز این قدر نیست گر نیستت رضایی حکم قضا بگردان

تعبیر:غرور و خودپسندی دام راه زندگی است. با دوستان خود با صداقت رفتار کن تا در مواقع ضروری به کمک تو بشتابند. فراق و دوری به دوستی و وصال منجر می شود. به آنچه داری قناعت کن و زیاده طلبی نکن.



خرداد:
امروز یک نفر به خودش اجازه می دهد که احساساتش بر او غلبه کند و احتمالاً تند شده و یا منفجر می شود. گرچه که شما اغلب احساس حسادت ندارید، ممکن است به علت اتفاقات اخیر، احساس ناامنی کرده و در مورد وفاداری و صداقت شریک زندگی تان به فکر فرو روید. این موضوعی است که باید راجع به آن صحبت کنید ولی بدون فکر این کار را نکرده و بی گدار به آب نزنید.
حافظ:
عمر خسرو طلب ار نفع جهان می‌خواهی که وجودیست عطابخش کریم نفاع

مظهر لطف ازل روشنی چشم امل جامع علم و عمل جان جهان شاه شجاع

تعبیر:زندگی دو روز است. دنیا ارزش آن را ندارد که خود را گرفتار آرزوهای بیهوده کنی. دوران ناکامی تو عاقبت به سر خواهد آمد. بخت و اقبال به تو لبخند می زند. غم و اندوه را از وجود خود دور کن.

تیر:
شما احساس می‌کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می‌کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی‌تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می‌کند.
حافظ:
یا رب آن زاهد خودبین که بجز عیب ندید دود آهیش در آیینه ادراک انداز

چون گل از نکهت او جامه قبا کن حافظ وین قبا در ره آن قامت چالاک انداز

تعبیر:از لحظه های عمر بهره ی کافی بگیر و زندگی را در طلب آرزوهای دور و دراز به هدر نده. به آنچه داری قانع باش و از زندگی لذت ببر. خانواده ی خوبی داری. رنج و زحمت دنیا را بیهوده برای خود به وجود نیاور



فال امروز یکشنبه 4 خرداد ۹۳ + فال حافظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر