۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۷, شنبه

لیلا حاتمی و نيكول كيدمن در كن+تصاوير


لیلا حاتمی و نیکول کیدمن در کن+تصاویر



لیلا حاتمی، هنرپیشه ایرانی، به عنوان یکی از ۹ داور بخش اصلی شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن امسال در این رویداد معتبر سینمایی حضور دارد. این جشنواره از روز چهارشنبه در شهر ساحلی کن آغاز به کار کرده و تا روز ۲۵ مه ادامه دارد.



 



 



 



 



 



name %



اعضای هیئت داوران شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم کن از ۵ زن و ۴ مرد تشکیل شده‌اند. این نخستین بار پس از سال ۲۰۰۹ است که اکثریت اعضای هیئت داوری را زنان تشکیل می‌دهند.



اعضای هیئت داوران بخش مسابقه: ویلم دافو (هنرپیشه آمریکایی)، جیئون دو یئون (هنرپیشه اهل کره جنوبی)، جیا ژانکه (کارگردان چینی)، گائل گارسیا برنل (هنرپیشه و کارگردان مکزیکی)، لیلا حاتمی، جین کمپیون (کارگردان نیوزلندی)، سوفیا کاپولا (کارگردان آمریکایی)، نیکولاس ویندینگ رفن (کارگردان دانمارکی)، کارول بوکه (هنرپیشه فرانسوی)



 



 



 



 



 



name %





نیکول کیدمن در برابر دوربین‌‌های مشتاق عکاسان در کن. فیلم "گریس از موناکو" با استقبال زیادی از سوی منتقدان روبرو نشده، اما مهمتر از آن اینکه خانواده سلطنتی موناکو نیز این فیلم را بایکوت کرده‌اند و برای تماشای آن در جشنواره کن حاضر نشدند.



 



 



 



 



 



name %





شهر زیبا و ساحلی کن هر سال میزبان این جشنواره معتبر سینمایی است. نخل طلای کن که در پایان جشنواره به فیلم برگزیده از سوی هیئت داوران اهدا می‌شود، یکی از پرافتخارترین جوایز سینمایی در جهان به شمار می‌رود. پیش از لیلا حاتمی تنها عباس کیارستمی، کارگردان و فیلمساز سرشناس ایرانی به عضویت هیئت داوران بخش اصلی جشنواره کن درآمده بود. در سال‌های پیش نیکی کریمی، هنرپیشه، بهمن قبادی، کارگردان و سمیرا مخملباف، بازیگر ایرانی داوری در بخش‌های جانبی این جشنواره را برعهده داشتند



 



اخبار فرهنگی – بهارنیوز



 



لیلا حاتمی و نيكول كيدمن در كن+تصاوير

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر