۱۳۹۳ خرداد ۸, پنجشنبه

اخبار اجتماعی - امشب، شماره تلفن‌های اصفهان 8 رقمی می‌شود


اخبار اجتماعی – امشب، شماره تلفن‌های اصفهان ۸ رقمی می‌شود



name %



حسین کشایی تصریح کرد: برای اجرای طرح یکسان‌سازی کدهای تلفن ثابت در استان بالغ بر یکصد تیم در شهرستان‌ها و مرکز استان به حالت آماده باش هستند.



در راستای اجرای طرح یکسان‌سازی کد تلفن ثابت، تلفن‌های استان اصفهان از ساعت ۲۲ امروز (چهارشنبه) هشت رقمی می‌شود.

 

به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان، مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان اظهار داشت: کد استان اصفهان به ۰۳۱ تغییر می‌یابد و کدهای بین شهری داخل استان حذف می‌شود.

 

وی افزود: در این طرح که در ۲۱۷ مرکز شهری و ۳۴۷ مرکز روستایی استان اصفهان اجرا می‌شود، عدد سه به شماره‌های مشترکین شهر اصفهان و شهرستان‌های خمینی‌شهر و فلاورجان اضافه می‌شود.

 

حسین کشایی تصریح کرد: برای اجرای طرح یکسان‌سازی کدهای تلفن ثابت در استان بالغ بر یکصد تیم در شهرستان‌ها و مرکز استان به حالت آماده باش هستند.

 

در آیین افتتاح این طرح، استاندار اصفهان با مادر شهیدان «بارفروش» در شهرستان کاشان که چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده است به طور آزمایشی و بدون کد، تلفنی گفت‌وگو کرد.

 

استاندار اصفهان در این آیین با تأکید بر اینکه گام‌های مخابراتی در این استان باید بلند و جهشی باشد، گفت: لازم است محور توسعه استان را به سمت خدماتی همچون گردشگری، بانکی، مخابراتی و پولی ببریم.

 

رسول زرگرپور افزود: نخستین و مهم‌ترین زیرساخت توسعه استان، ارتباطات و مخابرات است. به این دلیل، توسعه مخابرات در استان اصفهان اساسی و حیاتی است.

 

بر اساس اعلام شرکت مخابرات اصفهان، برای اطلاع از وضعیت شماره‌های تغییریافته در دیگر نقاط استان سامانه گویای تلفنی ۲۵۲۵ و پایگاه اینترنتی شرکت مخابرات استان اصفهان به آدرس WWW.TCE.IR برای مشترکین اختصاص یافته است.

 

مشترکین همچنین می‌توانند با ارسال شماره فعلی به همراه کد شهر خود به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۸۱۸ شماره جدید خود را دریافت کنند.

 

استان اصفهان دارای دو میلیون و ۲۵۰ هزار مشترک تلفن ثابت با ضریب نفوذ ۴۴٫۶۷ درصد است. ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور ۳۷٫۸ است.

 

طرح یکسان‌سازی کدهای تلفن ثابت در تعدادی از استان‌های کشور نیز اجرا شده است. 



اخبار اجتماعی – فارس



اخبار اجتماعی - امشب، شماره تلفن‌های اصفهان 8 رقمی می‌شود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر