۱۳۹۳ خرداد ۷, چهارشنبه

فال امروز چهارشنبه 7 خرداد ۹۳ + فال حافظ


فال امروز چهارشنبه ۷ خرداد ۹۳ + فال حافظ



 



name %



فال روز چهارشنبه ۷ خرداد ۹۳ + فال حافظ



طالع بینی و فال روزانه مجله اینترنتی صدای ایران ـ فال روز چهارشنبه ۲۸ می ۲۰۱۴ + فال حافظ



کلیه فال ها به منظور سرگرمی شما در سایت قرار داده شده است امیدواریم شما نیز با همین دید به آنها نگاه کنید

فال ، فال امروز شما ، طالع بینی روزانه برای دیدن فال امروز خود ماه تولد خود را در فال مربوط به امروز ببینید.این صفحه همه روزه (حتی ایام تعطیل) تجدید می شود و شما میتوانید با مراجعه روزانه به همین صفحه، فال روزانه و دیگر اطلاعات ضروری مندرج را مشاهده نمایید.



 



فروردین:
امروز نسبت به آنچه که دوستان نزدیک تان می خواهند و نیاز دارند حساس هستید و به آنها توجه می کنید، همین امر باعث می شود که کارهایی را برای آنها انجام بدهید قبل از اینکه درخواستی از شما بکنند! متاسفانه شما از دست کسانی که شما را همراهی نکنند ناراحت شده و حس تنفر را تجربه خواهید کرد. اگر حرف و احساسی دارید بجای نگه داشتن آن در سینه تان، بهتر است با شخصی که قبلا با او درد و دل کرده و شما را به خوبی راهنمایی کرده است،‌ صحبت کنید و آرام شوید.

حافظ:
دل به می دربند تا مردانه وار گردن سالوس و تقوا بشکنی

خیز و جهدی کن چو حافظ تا مگر خویشتن در پای معشوق افکنی

تعبیر فال حافظ

در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما" به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست.

اردیبهشت:
اگر ورزش و رژیم غذایی خود را رعایت نکرده اید، امروز می تواند روز خوبی برای کنترل کردن اشتها و شروع مجدد ورزش باشد. امروز انرژی و احساسات زیادی خواهید داشت اما بهتر است این انرژی را از طریق فعالیت های فیزیکی تخلیه کنید. هدایت کردن این انرژی مثبت با تمرین کردن در یک سالن ورزشی یا رقصیدن، می تواند شما را به حالت اعتدال بازگرداند.
حافظ:
به صبر کوش تو ای دل که حق رها نکند چنین عزیز نگینی به دست اهرمنی

مزاج دهر تبه شد در این بلا حافظ کجاست فکر حکیمی و رای برهمنی

تعبیر فال حافظ

مقام و منزلتی در درگاه خداوند دارید که حاضر نیستید آن را هیج وجه به مقام دنیوی بفروشید. در مسائل دنیوی هم موفقید و رمز موفقیت تان قناعت است و شکرگزاری خدا. دست فلک و تندباد حوادث شما را بسیار امتحان نموده اما در همه حال صابر بوده و حق را رها نکرده اید. بسیار مواظب باشید تا به دام شیطان نیافتید. فکر حکیمانه ی شما روزگار را سخت شکست داده است.



خرداد:
شما امروز می توانید به اتفاقاتی که خارج از کنترل شماست به سرعت واکنش نشان داده و خودتان نیز از این کار لذت ببرید. شما این اعتقاد را دارید که می خواهید با جریانی که هم اینک بوجود آمده همراه باشید و اجازه دهید به پیش برود اما با حضور ماه در پنجمین خانه، کمی سخت است که انعطاف پذیری خود را حفظ نمایید. اگر حاضر شده که به یک دنیای ناشناخته وارد شوید، با کمال تعجب خواهید دید که خیلی از کارها به صورت خودکار انجام خواهند شد.
حافظ:
امید در کمر زرکشت چگونه ببندم دقیقه‌ایست نگارا در آن میان که تو دانی

یکیست ترکی و تازی در این معامله حافظ حدیث عشق بیان کن بدان زبان که تو دانی

تعبیر فال حافظ

شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

تیر:
با اینکه شما همیشه آرام و بی سر و صدا وظایف خود را انجام می دهید اما امروز دوست دارید که دیگران از شما قدردانی نمایند.امروز اتفاق خاصی برای شما رخ نخواهد داد به کار خود بپردازید و بدانید انجام دادن وظایف، بهترین راه برای نشان دادن توانایی هایتان می باشد.
حافظ:
چشم تو خدنگ از سپر جان گذراند بیمار که دیده‌ست بدین سخت کمانی

چون اشک بیندازیش از دیده مردم آن را که دمی از نظر خویش برانی

تعبیر فال حافظ

حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرنی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند.

مرداد:
دیگران امروز متوجه نخواهند شد که شما نگران بوده و دلشوره دارید، زیرا درمورد نگرانی ها و افکارتان با کسی صحبتی نمی کنید. دلیل اصلی شما این است که میترسید با گفتن نگرانی هایتان مورد انتقاد دیگران قرار گرفته و سرزنش بشوید اما سکوت و صحبت نکردن، مشکلی را برطرف نمی کند و باعث نمی شود که به یک راه حل منطقی دست یابید. با صحبت کردن خواهید دید که بسیاری از مشکلات تان به راحتی برطرف خواهند شد.اگر تصمیم گرفتید با شخصی صحبت کنید، حتما باید حقایق را بگویید! حتی اگر با فردی صحبت کردید که با دیدگاه های شما مخالف بود، یک بحث و گفتگوی صادقانه می تواند تنش های شما را کاهش دهد.
حافظ:
ملول از همرهان بودن طریق کاردانی نیست بکش دشواری منزل به یاد عهد آسانی

خیال چنبر زلفش فریبت می‌دهد حافظ نگر تا حلقه اقبال ناممکن نجنبانی

تعبیر فال حافظ

بزرگان درست گفته ان که دل به دل راه دارد و شما مطمئن باشید که او هم به شما فکر می کند. گره از ابروانتان باز کنید که کارها بر وفق مرادتان پیش می رود. ذات خوبی دارید و ایمانتان قوی است پس فرشتگاه به شما کمک می کنند. شب را به خواب نگذران که وقط خوبی برای عبادت است همراهانتان بیشتر کارها را دشوار می کنند حلقه ی اقبال به سوی شما می آید.

شهریور:
شما می‌خواهید افراد دیگر دقیقا بفهمند که شما چه احساسی دارید، اما نمی‌خواهید خیلی خودتان راگرفتار کرده و همه چیز را برای آنها شرح دهید. البته این ضرب المثل را به یاد داشته باشید که: دو صد گفته چون نیم کردار نیست. البته اگر شما بدون اینکه هیچ حرفی بزنید شروع به کار کنید، باور اینکه هرکس خودش می‌تواند بفهمد که چه اتفاقاتی در جریان وقوع است اشتباه است. فقط فراموش نکنید اینکه شما انتخاب کرده اید ضعف‌های خود را پنهان کنید، گناه آنها نیست. اگر خودتان درخواست کمک نکنید هیچ کس نمی‌تواند نجات‌تان بدهد.
می‌کند.
حافظ:
جمع کن به احسانی حافظ پریشان را ای شکنج گیسویت مجمع پریشانی

گر تو فارغی از ما ای نگار سنگین دل حال خود بخواهم گفت پیش آصف ثانی

تعبیر فال حافظ

قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.

مهر:
گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما امروز شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را بکنید. فعلا ‌کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؛‌ اما نگران نباشید، شما همیشه می‌توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید.
حافظ:
مسیحای مجرد را برازد که با خورشید سازد هم وثاقی

وصال دوستان روزی ما نیست بخوان حافظ غزل‌های فراقی

تعبیر فال حافظ

به آنچه در گذشته خداوند بر تو عطا نموده خشنود و شکرگزار باش و بر آنچه فکر میکنی به آن نرسیده ای غمگین مباش که خداوند حکیم گاه خیری بر آنچه به ظاهر مطلوب

ما نیست قرار داده است قدر لحضات زندگی خود را بدان



آبان:
با اینکه شما امروز دوست دارید استراحت و تفریح کنید اما باید وظایف خود را به یادآو%



فال امروز چهارشنبه 7 خرداد ۹۳ + فال حافظ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر