۱۳۹۳ اردیبهشت ۳۰, سه‌شنبه

صندوق خانگی ترفندی برای کلاهبرداری 3 زن بود


اخبار حوادث – صندوق خانگی ترفندی برای کلاهبرداری ۳ زن بود



name %



رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی خبر داد: سه زن که با جلب اعتماد اهالی روستای رباط سفید در محور مشهد – تربت حیدریه خراسان رضوی اقدام به کلاهبرداری از آنان کرده بودند دستگیر شدند.



به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسین بیدمشکی رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی وصول شکایاتی متعدد از اهالی روستای رباط سفید مبنی بر اینکه سه نفر خانم با تشکیل صندوق وام قرض الحسنه و در ابتدا با خوش قولی و قرعه کشی نظر اهالی را جلب کرده اند ولی بعد از مدتی با فریب روستاییان و دریافت وجه از آنان بدون دادن رسید یا دست نوشته، از تعداد زیادی کلاهبرداری کرده اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.


وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری موضوع را در دستور کار قرار داده و در بدو ورود به پرونده شکایات تعداد پنج نفر را مطالعه و اظهارات شکات را اخذ و مورد بررسی قرار دادند.


وی افزود: در اقدامات پلیسی بعمل آمده کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری خراسان رضوی عامل اصلی کلاهبرداری، زنی ۳۳ ساله که متواری شده بود را شناسایی کردند. در این رابطه با راهنمایی شکات دو همدست دیگر وی نیز شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.


سرهنگ بیدمشکی افزود: در بازجویی به عمل آمده از متهمان دستگیر شده، محل اختفای متهم اصلی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی غافلگیرانه نامبرده نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.


وی افزود: سه متهم با جلب اعتماد اهالی روستا و سوءاستفاده از اطمینان آنان اقدام به دریافت مبالغی از هر فرد به میزان ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان می کرده اند و به آنان هیچگونه رسیدی ارائه نمی دادند.


رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اعلام اینکه متهمان تاکنون حدود صد و بیست میلیون تومان کلاهبرداری کرده اند و تعداد ۹۴ نفر شاکی در این خصوص شناسایی شده اند، افزود: متهمان بنا به دستور مقام قضایی برای ادامه تحقیقات در بازداشت پلیس آگاهی می باشند.




اخبار حوادث – جام جم



 



صندوق خانگی ترفندی برای کلاهبرداری 3 زن بود

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر