۱۳۹۳ فروردین ۱۰, یکشنبه

انهدام باند سارقان حرفه ای در پرند


انهدام باند سارقان حرفه ای در پرند



 



name %



جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری سه سارق حرفه‌ای با ۵۲ فقره انواع سرقت در شهر های پرند، کرج و تهران خبر داد.



به گزارش ایسنا، سرهنگ روح الله رشیدی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۷ پرند در حین گشت زنی، دو سارق به نام "الف-الف" و "م-م" که در حال سرقت از داخل خوردو بودند را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.



وی افزود: متهمان دستگیر شده که دارای اعتیاد، سابقه کیفری و نگهداری مواد مخدر نیز بودند، در اعترافات خود به انواع سرقت در شهرهای استان تهران شامل سرقت داخل خودرو در شهرهای کرج و پرند، سرقت منزل و اموال عمومی در شهر پرند و همچنین یک فقره سرقت خوردو در شهر تهران اعتراف کردند.



رشیدی در ادامه تصریح کرد: پس از بررسی‌های اطلاعاتی، یکی دیگر از اعضای این باند نیز، به هویت "س.ر" در مخفیگاه خود در شهر پرند دستگیر شد.



جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رباط کریم ادامه داد: از مجموع اعترافات سه سارق دستگیر شده، ۵۲ فقره انواع سرقت کشف شده و اقدامات قضایی لازم جهت تکمیل پرونده و شناسایی مالباختگان در پلیس آگاهی شهرستان ادامه دارد.



رشیدی با اشاره به استفاده سارقان از تاریکی محل های سرقت شده در ساعات پایانی شب، به شهروندان توصیه کرد: نور کافی یکی از نکات پیشگیرانه است که سارقان را از نزدیک شدن به محل سکونت و کار شما منصرف می کند و مجتمع‌های مسکونی و کار خود را به دوربین مجهز کرده و از قفل بودن آنها مطمئن شوید.




اخبار حوادث – ایسنا



انهدام باند سارقان حرفه ای در پرند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر