۱۳۹۳ فروردین ۲, شنبه

فرهاد مجیدی خطرناک ترین مهاجم برای دروازه بان پرسپولیس؛ چراغ سبز نیلسون برای گرفتن تابعیت ایران


فرهاد مجیدی خطرناک ترین مهاجم برای دروازه بان پرسپولیس؛ چراغ سبز نیلسون برای گرفتن تابعیت ایران



 



 



name %



من نمی تونستم بد بازی کنم تا اون بازی کنه ولی اون می تونست از اول هم نیاد به پرسپولیس وقتی من بودم! ولی وقتی ریسک کردی و اومدی نباید شب بازی تو اتاق واسه برهم زدن تمرکز من تلاش کنی تا کار به جایی بکشه که شب های بازی من در اتاق انفرادی باشم و اون هم همینطور.



چندان اغراق‌آمیز نیست اگر او را دوست‌داشتنی‌ترین چهره حال حاضر فوتبال ایران بدانیم. نیلسون کوریا با صورت شیرین و نمکینش، آنقدر جذاب هست که حتی گلر ذخیره‌اش هم به خاطر واکنش‌های دیدنی او خوشحالی کند و گل‌های پرسپولیس را در آغوش همتای برزیلی‌اش جشن بگیرد. سنگربان مطمئن قرمزها بعد از پایان اردوی مازندران و در آستانه تحویل سال نو، ساعتی از وقتش را در اختیار ما گذاشت و به سوالات ما جواب داد.


لطفا کمی از شرایط زندگی خود در ایران برای ما بگویید.

امسال از لحاظ اینکه هم شرایط ایران رو بهتر شناختم، هم تهران رو، زندگی برام خیلی بهتر هست ولی باور کنید فشار زیادی به خاطر مسائلی از قبیل مشکلات ماشین و کرایه خونه و اینها دارم. اگر مدیر برنامه‌هایم  نبود تا به حال فکر نمی‌کردم دوام بیاورم.


چرا وقتی ماشین ندارید اعصابتان بهم می‌ریزد؟

ببینید دختر من مهد کودک میره، خانمم هم مسائل خودش رو داره، من هم باید سر تمرین برم و تنها سرگرمی ما اینجا بیرون رفتنه. اگر جای من بودید بدون ماشین چکار می کردید ؟!


شناختی که قبل از ورود به ایران نسبت به این کشور داشتید چقدر تغییر کرده است؟

صد در صد متفاوت شده نظرم ، اینجا همه چیز عالیه ولی واقعیت اینه که قبل از ورودم به ایران به خاطر تبلیغات بد می ترسیدم.


فکر میکردی به این درجه از محبوبیت در ایران برسی؟

من چه در باشگاهم در اروپا، چه در برزیل واقعا همینگونه بودم.

 
به نظرت شباهت لباست به لباس عابدزاده در این محبوبیت تاثیر داشته؟

شباهت لباس که نه ولی به من می گن بعد از عابدزاده تنها تو بودی که خیالمون رو از بابت دروازه راحت کردی.




نظرت راجع به اشتباهات اخیر دروازه بانان ایرانی مانند رحمتی و احمدی چیست؟

 خیلی عادیه ، واسه همه روز بد پیش میاد از بوفون و کاسیاس گرفته تا گلرایی که نام بردید.


تا به حال به شما پیشنهاد شده تابعیت ایرانی بگیری که در تیم ملی بازی کنی؟

تا به حال نه ولی اگر پیشنهاد بدن حتما قبول می کنم.


دوست داشتی برای تیم ملی ایران بازی کنی؟

چرا که نه ، من عاشق مردم ایرانم و همچنین جام جهانی !


ماجرای درگیری شما و علیرضا حقیقی چیست؟ لطفا این موضوع را یکبار کامل تعریف کنید.

برای اخرین بار می خوام توضیح بدم ، هر تیمی سرمربی داره و تشخیص میده کی بازی کنه. علی دایی تشخیص داد من بازی کنم، ولی حقیقی می خواست با مسائل غیر فنی به من ضربه بزنه ، این رو بهداد – مدیر برنامه‌هام – به من گفت و خیلی‌های دیگه حتی هم بازی‌هام به من گفتند، خودم هم متوجه شدم، من نمی‌تونستم بد بازی کنم تا اون بازی کنه ولی اون می‌تونست از اول هم نیاد به پرسپولیس وقتی من بودم!



 



ولی وقتی ریسک کردی و اومدی نباید شب بازی تو اتاق واسه برهم زدن تمرکز من تلاش کنی تا کار به جایی بکشه که شب های بازی من در اتاق انفرادی باشم و اون هم همینطور! ببینید اون داشت تلاش می‌کرد توی روزنامه‌ها و سایت‌ها من رو خراب کنه ولی نمی‌دونست که مدیر برنامه‌هام اجازه این رو به اون و تیمش نمیده!


معمولا بازیکنانی که با مربی خارجی می آیند بعد از برکناری مربی هم می‌روند اما شما با مانوئل ژوزه آمدید و با دایی هم کار کردید.

من با پرسپولیس قرارداد بستم نه با ژوزه ، الان هم عاشق طرفدارا و تیمم هستم.


می‌گویند علی دایی بیشتر از کار فنی، به لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار می‌کند. نظر شما چیست؟

از دید من علی دایی یه سرمربی کامل هست ، مربیگری پکیج هست باید همه موارد توش رعایت شه برای موفقیت.


چقدر طلب داری از باشگاه؟

۶٠ درصد طلبکارم، من تنها بازیکنی بودم که از پول پارسالم برای کمک به پرسپولیس ١٣٠ میلیون بخشیدم. هم سعید شیرینی هم مدیربرنامه‌هام شاهد هستند تمام مدارکش هم موجود است.


تا حالا اینجوری پول گرفته بودی؟

به هیچ عنوان


برنامه شما برای فصل آینده چیست؟ در پرسپولیس می‌مانی؟

اگر من را بخواهند با کمال میل ! من تا ۴٢ یا ۴٣ سالگی در پرسپولیس می مانم ، بازهم تاکید می کنم اگر من را بخواهند.


با مراسم نوروز در ایران آشنایی دارید؟

خیر فقط دوستانم برایم تعریف کردند.


این مراسم را شبیه کدام یکی از جشن‌های برزیل می‌دانی؟

هیچ کدام ، کلا تفاوت زیادی در نحوه جشنها داریم.


شانس ایران در جام‌جهانی برزیل؟

همه چیز بستگی به بازی اول ایران دارد ، امیدوارم…


برای برزیل چقدر شانس قهرمانی قائلی؟

بی شک قهرمانیم ، همانقدری که برای پرسپولیس امیدوارم.


اگر بخواهی به فوتبال ایران نمره بدهی چه نمره‌ای در نظر می‌گیری؟

از لحاظ فنی ١۶،  از لحاظ ساختاری و مالی با ارفاق ۶ ! ( ۶ رو به خاطر هواداران گفتم ) !!!


بزرگترین مشکل بازیکنان ایرانی؟

عدم تفکر حرفه ای و عدم آموزش در سنین پایین.


بهترین بازیکن ایرانی حال حاضر؟

علی کریمی بی شک چه اخلاقی چه فنی


خطرناکترین مهاجمی که دیدی؟

فرهاد مجیدی


بهترین مدافعی که تا به حال با او همبازی بودی؟

در ایران سید جلال حسینی




حرف آخر؟

می خواستم حتما از دوستانم و هواداران تشکر کنم. یه تشکر هم از مدیر برنامه‌هام، بهداد بیات می کنم فقط به این دلیل که به خاطر من همه کار کرد و می کنه و با خیلی‌ها درگیر می‌شه. حتی پول کرایه ماشین من رو هم داده ! از خانواده خودم هم خیلی تشکر می کنم.
اخبارورزشی – بانک ورزش

 



فرهاد مجیدی خطرناک ترین مهاجم برای دروازه بان پرسپولیس؛ چراغ سبز نیلسون برای گرفتن تابعیت ایران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر