۱۳۹۲ اسفند ۶, سه‌شنبه

شوک جدید به فوتبالی ها در راه است؛ رونمایی از فایل صوتی یک مسئول در پرونده قهرمانی


اخبار ورزشی – شوک جدید به فوتبالی ها در راه است؛ رونمایی از فایل صوتی یک مسئول در پرونده قهرمانی



با رونمایی از یک فایل صوتی در دفتر صالحی، صدای این مقام مسئول، مسیر پرونده محسن قهرمانی را تغییر خواهد داد.



name %



به گزارش جام نیوز، سرانجام پرونده اتهام به محسن قهرمانی به‌دست علیرضا صالحی رسید! هفته پیش در مصاحبه‌ای که رییس شورای استیناف انجام داد مشخص شد که این پرونده به صورت ناقص به دست او رسیده و تنها بخشی که مربوط به چهار فرد معترض بوده از پرونده جدا شده و به کمیته استیناف فرستاده شده است اما علیرضا صالحی از مسوولان کمیته انضباطی خواست تا پرونده را به‌صورت کامل به‌دست او برسانند.


 بعد از گذشت یک هفته روز یکشنبه پرونده تکمیل شده به دست صالحی رسید و آماده بررسی است. اما بنا به گفته مسئولان شورای استیناف به‌دلیل گسترده بودن این پرونده نمی‌شود نظر قطعی در مورد آن داد و نیاز به بررسی مجدد است.


 رستم زندی، مرتضی کریمی، مسعود اکبری و محمدرضا مولایی، چهار نفری هستند که به رأی کمیته انضباطی اعتراض کردند و خود را محق محرومیتی که این کمیته برای آنها در نظر گرفته نمی‌دانند و امیدوار هستند تا صالحی در مورد آنها تخفیف قایل شود. هر چند که مانند گذشته آنقدر پروسه اداری این پرونده طول کشید که شاید معترضان آن هم نسبت به جریان مثبت آن دچار تردید شده باشند.


 ***

مهر ماه و براساس آنچه که دایی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی سپاهان و پرسپولیس مطرح کرد مسئولان رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای بحث غش کردن داور به سمت سپاهان را بررسی کردند و با توجه به اظهارات محمدرضا مولایی و پیش کشیدن بحث تبانی توسط این مربی در ۱۵ مهر ماه تصمیم گرفتند دو داور و محسن قهرمانی و رضا کرمانشاهی را به همراه محمدرضا مولایی تا اطلاع ثانوی محروم کنند.


 بعد از محرومیت قهرمانی گمانه‌زنی‌ها شروع شد و از آنجایی که علیپور در برنامه ۹۰ بحث کارت به کارت کردن را پیش کشید، پای افراد مختلفی به این پرونده باز شد و چندین بار قهرمانی، مولایی و همچنین افرادی که گفته می‌شد به نوعی در این تبانی نقش داشتند به فدراسیون رفتند تا پاسخگو باشند.


 سرانجام بعد از گذشت سه ماه از حکم موقتی که صادر شد و با شنیدن حرف‌های افراد مطلع، کمیته انضباطی رأی خود را ۲۲ دی ماه صادر کرد اما این رأی و محرومیت‌هایی که برای افراد خاطی در نظر گرفته شده بود عجیب به‌نظر می‌رسید و هیچ‌کس از حکم حسن‌زاده قانع نشد اما وقتی رسانه‌ها به سراغ آقای رییس رفتند تا دلیل صدور حکم خود را بازگو کنند با پاسخ: «به شما ربطی ندارد»، آب پاکی را روی دست مطبوعات ریخت.


 این جمله مهر سکوتی شد بر دهان حتی عادل فردوسی‌پور. هیچ‌کس نفهمید چرا مرتضی کریمی ۱۰ سال محروم شد یا افرادی با گرفتن یک تذکر خشک و خالی قسر در رفتند! و چون مسئولان تصمیم گرفته بودند شفاف‌سازی نکنند، پرونده به صورت مقطعی بسته شد اما طرف دیگر ماجرا افرادی قرار داشتند که حکم کمیته انضباطی آنها را نقره‌داغ کرده بود و موقعیت اجتماعی‌شان را به خطر می‌انداخت.


 به‌همین خاطر تصمیم گرفتند به مراجع بالاتر اعتراض کنند و جالب اینکه مدت این اعتراض هم نزدیک یک ماه و نیم طول کشید تا اینکه در نهایت پرونده اعتراض چهارم اسفند ماه به دست علیرضا صالحی رسید.


رییس شورای استیناف قرار است پرونده را بررسی کند اما نه فقط پرونده چهار فرد معترض را بلکه پرونده اتهام به محسن قهرمانی به صورت کامل بررسی می‌شود و شاید پای تمام متهمان پرونده یک بار دیگر به فدراسیون باز شود. صالحی قصد دارد بعد از بررسی متهمان را هفته آینده به فدراسیون فرابخواند و این شروع جدیدی برای پرونده غش کردن داور به سمت سپاهان است!


 * فایل صوتی جدید در دفتر صالحی

رونمایی از پرونده اتهام به محسن قهرمانی در دفتر علیرضا صالحی یک مدرک جدید خواهد داشت. مدرک و سندی که فوتبالی‌ها از آن بی‌خبرند و برای اولین بار نزد صالحی ارائه می‌شود. افرادی که در پرونده به نوعی مورد اتهام قرار گرفتند و این اتهام زندگی اجتماعی‌شان را تحت تاثیر قرار داده مدتی است نزد خود یک فایل صوتی دارند که این فایل از لحاظ آنها یک برگ برنده محسوب می‌شود.


 گویا در رفت و آمدهای این افراد به فدراسیون یک مقام مسئول حرف‌هایی زده که متهمان این حرف‌ها را ضبط کرده‌اند و قصد دارند به صالحی ارائه دهند. این مسئول اظهارات عجیبی داشته که حاضران در جلسه آنقدر از حرف‌های او تعجب کرده‌اند که تمام اظهارنظرهایش را از طریق موبایل ضبط کرده و به‌صورت فایل صوتی پیش خود نگه داشته‌اند.


 این مسئول در صحبت‌هایش به این نکته اشاره کرده که با جن در ارتباط است، قصد دارد نسخه فلان مربی مشهور را بپیچد یا اینکه می‌داند چه کسی در پرونده محسن قهرمانی مقصر اصلی است اما چون تصور می‌کند این فرد در کنفدراسیون آسیا شانس کرسی گرفتن دارد، نمی‌تواند او را متهم کند!


 تمام این اظهارنظرها به‌صورت فایل صوتی در اختیار افرادی است که هفته آینده میهمان صالحی هستند و شاید این فایل صوتی مسیر پرونده را عوض کند و پای یک مسئول فدراسیون را به بحث تبانی‌های انجام شده باز کند.


 اگر رییس شورای استیناف با رونمایی از این سند تصمیم بگیرد پای آن مقام مسئول را به کمیته استیناف بکشاند به‌طور حتم فوتبالی‌ها یک بار دیگر از وقایع عجیبی که در فوتبال اتفاق می‌افتد شوکه می‌شوند!



 



اخبار ورزشی – ایران ورزشی



 



شوک جدید به فوتبالی ها در راه است؛ رونمایی از فایل صوتی یک مسئول در پرونده قهرمانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر